Medewerker Goederenadministratie

Posted 07/12/2017 - by HR in Vacancies

Ben jij op zoek naar een baan als Medewerker Goederenadministratie voor een dynamisch bedrijf in de modebranche? Ben je nauwkeurig en houd je van een uitdaging? Dan is deze vacature misschien wat voor jou!

 

Lagardère Travel Retail is concessiehouder van de modewinkels op Amsterdam Airport Schiphol, Eindhoven Airport en Amsterdam CS. In onze winkels (zowel voor als achter de douane) voeren wij een verscheidenheid aan beroemde merknamen in dames-, herenmode, accessoires en lederwaren.

 

 

 

Medewerker Goederenadministratie

Fulltime 38 uur per week (m/v) (4 dagen parttime bespreekbaar)

 

 

 

De werkzaamheden zijn:  –  Verwerking pakbonnen binnenkomende goederen;  –  Opmaak interne pakbonnen en invoer hiervan;  –  Het controleren van orderbevestigingen;  –  Het aanmaken van artikelen in SAP;  –  Het invoeren van inkooporders in SAP.

 

Functie-eisen: – MBO/MEAO werk- en denkniveau; – 2 à 5 jaar werkervaring en kennis van financiële administratie is noodzakelijk; – Kennis van automatiseringssystemen (SAP, Word en Excel); – Uitstekende beheersing van de Nederlandse en goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift; – Je werkt nauwkeurig; – Je bent zelfstandig maar teamgericht; – Je bent communicatief vaardig; – Je hebt cijfermatig inzicht.
Wij bieden:

Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden en een dynamische en inspirerende werkomgeving in een ambitieuze organisatie die continue in ontwikkeling is
Herken jij jezelf? Stuur dan jouw motivatiebrief, cv en foto naar recruitment@lagardere-tr.nl. Meer informatie over onze organisatie vind je op www.lagardere-tr.nl.

 

 

Reacties zonder motivatiebrief worden niet in behandeling genomen.

Screening maakt onderdeel uit van het selectieproces.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.